April 10, 2007

شب شیشه ای در باره اخراجی ها

امیدوارم برنامه شب شیشه ای کار جدید رضا رشید پور رو از شبکه محترم!!!! پنج دیده باشید که اگر ندیدید حتما امشب ساعت 9 شب یادتو نره. اگر چه که نمی دونم امشب هم مهمان برنامه سور پرایز باشه یا نه ولی مطمین هستم با اجرای فوق العاده ی رشید پور برنامه حتما جذاب می شه. برای کسانی که نمی دونن این برنامه چیه توضیح بدم که هر شب یک بازیگر یا کار گردان یا یک شخصیت فرهنگی و اجتماعی به برنامه دعوت می شه و 1 ساعت به سوالهای غیر معمول رشید پور که با تسلط و جسارت ولی در عین ادب پرسیده می شه پاسخ می ده. چند روز پیش محمد حسین لطیفی کارگردان تلویزیون و سینما مهمان برنامه بود. پریروز رضا عطاران کارگردان مجموعه ترش و شیرین که ایام عید پخش شد و دیشب در عین تعجب مسعود ده نمکی روی صندلی مقابل رشد پور نشست. اینکه در باره کسی مطلبی رو بخونیم یا حرفهاش رو در روزنامه بخونیم با ابنکه به طور زنده روی صفحه تلویزیون ببینیم متفاوته. فکر می کنم برنامه بسیار دیدنی بود چون وقتی مجری نبض کار در دستش باشه می تونه برنامه رو به خوبی اداره کنه. ده نمکی در باره اخراجیها که محور بحث بود اصرار داشت که یک فیلم دفاع مقدس ساخته که تم کمدی داره و به شدت از فیلمش و همه عوامل اون دفاع کرد و سیمرغ بازیگری رو حق مسلم بازیگران فیلمش می دونست. در باره اینکه چه مقدار از پول فروش به او می رسه هم گفت که فقط دستمزد فیلمنامه و کار گردانی رو گرفته. جالب اینکه عکسی هم از شهیدی نشون داد که شخصیت مجید سوزوکی در فیلم بر اساس او نوشته شده. رشید پور پرسید که ده نمکی امروز که کارگردان سینماست ایا با ده نمکی ده سال پیش متفاوته ،حتی از نظر طرز لباس پوشیدن؟ ده نمکی جواب داد که من همین کت روهم برای جشنواره پنجاه هزار تومن خریدم که فکر می کنم گرون خریدم .حالا از بقیه دوستان هم می پرسم که هنری بودن چطوریه وباید موهام رو بلند کنم یا چیکار کنم!!!!قطعا در این مجال همه حرفها رو نمیشه نوشت و اصلا حس برنامه و سوالهای جسورانه اون رو هم نمیشه منتقل کرد و لی ده نمکی گفت که اخراجیهای دو و سه هم ساخته خواهد شد اگر ساخته شد و من هم دیدم همین جا در باره اش می نویسم.

Send this post to BalatarinSave this post to del.icio.us

No comments: