November 21, 2005

پیام سلستین

از دیروز خوندن کتابی رو شروع کردم به اسم پیام سلستین که نویسنده اش جیمز ردفیلد و ترجمه رویا منجم و از انتشارات نشر علم.کتاب در واقع به صورت داستانه اما سعی می کنه که ما رو به معنای واقعی زندگی نزدیک کنه. 9 پیامی که توی این کتاب مطرح میشه می خواد ما رو آشنا کنه با اون جریان یا لایه که در پس این زندگی ظاهری ما در جریانه. کتاب رو تموم نکردم اما از همون ابتدا این حس با من بود که انگار حدیث نفس منه که داره بیان میشه. اینکه این پیام ها می خوان بگن که در پس این ظاهری که هست همه تلاشهای که ما در زندگی روزمره برای کسب مال و نام داریم حتی در زیره روابط عاطفی ما لایه دیگری هست و جریانه دیگری وجود داره که باید بتونیم به اون برسیم تا معنای غایی زندگی رو درک کنیم. شاید این مشکل بسیاری از انسانهای عصر ماست. این جمله برای شما هم شاید آشنا باشه یا از خیلی ها شنیده باشید که آخرش چی!!شاید بتونید قسمتی از جواب این سوال رو توی این کتاب پیدا کنید.

10 comments:

Kourosh said...

منتظرم ببینم این سلستین میگه آخرش چیه

Anonymous said...

سلام به بهروز عزيز
ممنون از پيام گرمت
نمي دوني چه حاليم براي ديدن دختركم ، يه جورهايي دارم مجنون مي شم
فقط خدا كنه خيلي غافل نشم و چشم به هم بزنم ببينم بزرگ بزرگ شده. شاد و سرخوش و سلامت باشي .. انشاالله

Anonymous said...

سلام بر بهروز عزيز
مي بينم كه سرعت آپت رفته بالا! انگاري واقعاً داره كمال همنشين در تو اثر ميذاره!! نه؟
در مورد جيمزردفيلد هم بايد بگم منم عاشق نوشته ها و ديدگاه هاي جالبش هستم. او مي گه: نشانه هارو بايد جدي گرفت! اگه همينجوري يه دفعه تو يه جايي يكي از دوستاي قديمي تون رو مي بينيد؛ فقط به اين جمله اكتفا نكنيد كه چقدر دنيا كوچيكه! بگرديد دنبال پيامش كه چرا من امروز بايد با او روبرو مي شدم؟!
راستي! مي بينم كه رفتي تو كار غر زدن دوستاي مجازي من!! اشكالي نداره! موفق باشي

Anonymous said...

ببين من ديگه كي هستم!
(لطفاً 10 بار بر وزن: بابا! تو ديگه كي هستي، تكرار شود!!)0

Anonymous said...

ميشه همين حس رو برای هميشه عمر نگه داشت... قشنگ و زيبا گفته بودي و بايد نگه داشت.مرسي از حضور گرم هميشگيت

Anonymous said...

سلام بهروز جان
ممنون از پندهای قشنگی که می دونم در فردای زندگی بسیار به درد اروند خواهد خورد. راستی! اولاً ممنون که مشق شب دیشبو خوب انجام دادی!! و دوما! من که بخیل نیستم!! فقط می بینم که سلیقه ات هم خوبه و تو همه دوستام رفتی سراغ درشتاش!! باباجون درهمه اینجا!!!0

Anonymous said...

فقط می تونم برای این این همه لطف ازت ممنون باشم. راستی!اون مقاله به پیشنهاد نیک آهنگ کوثر نوشته شد. نیک آهنگ هم بعد از دیدن دست نوشته من به فکر خلق این کاریکاتور فوق العاده افتاد! باز هم س÷اسگزارم و امیدوارم که به همه آرزوهای قشنگ زندگیت برسی و همیشه چون امروز مشقاتو خوب خوب انجام بدی!! کسی چه می دونه؟ شاید یه معلمی خوبی هم شدی! معلمی که هیچوقت به شاگرداش مشق نمی ده!!0

Anonymous said...

منظورم مقاله منتشر شده در روز است.

Anonymous said...

زیاد هم مطمئن نباش! چون همین روزاست که پدر دنباره کرکره این دوکونو برا یه هفته بکشه پایین . راستی! خدائیش بگو چقدر از این پدر من پول گرفتی که همش بهش می گی: شیرین بیان! شفتالو! آلبالو …؟!

Anonymous said...

بابا آخه من تا كي بايد توي اين پست كامنت بذارم؟! دست كم همون پيشگويي آسماني جيمز ردفيلد را ادامه بده و بگو چرا در هنگام رسيدن به دوراهي ها بايد از قلب مدد گرفت؟!!!