March 20, 2007

نقطه زندگی...

از 6سالگی شروع به طراحی کردم،و از آنچه تا سن 70 سالگی انجام دادم نا خشنودم.وقتی که من 63 سال داشتم فهمیدم که چگونه از روی حیوانات،پرندگان،حشرات،ماهیها و نهالها طراحی کنم.در 73 سالگی فهمیدم چگونه فرمهای حقیقی طبیعت را به زنجیر بکشم.هنگامی که به سن 80 سالگی برسم استعداد بیشتری بروز خواهم داد،زمانیکه سنم به 90برسد به کمال نزدیکتر می شوم و به عمق اشیاء نفوذ خواهم کرد.در صد سالگی شکوهمند خواهم شد و وقتی که به 110 سالگی رسیدم،قادر خواهم بود که زندگی را با یک خط ، یک نقطه نشان بدهم و به اندازه ای در این امر موفق خواهم شد که هیچکس به این حرفهای من نخواهد خندید...

هوکوسای،نقاش ژاپنی،۱۷۶۰تا ۱۸۴۹

به نقل از وبلاگ پر محتوای شاهد عینی

Send this post to BalatarinSave this post to del.icio.us

2 comments:

Anonymous said...

سلام كوروش جان
خوشحالم كه همچنان فعال و پراميد مي بينمت.
پايدارباشي مرد.
نوروزت پيروز

Anonymous said...

سلام دوست عزيز وبلاگ‌نويس
كوروش جان!
با آرزوي سالي پر از سرافرازي بهروزي براي شما، استدعا دارم در انتخاب بهترين وبلاگ زيست محيطي سال مشاركت فرماييد.
پيشاپيش از مساعدتي كه معمول مي‌فرماييد و وقت گران‌بهايي كه براي اعتلاي فرهنگ زيست‌محيطي شهروندان فارسي‌زبان مصروف مي‌داريد، قدرداني مي‌كنم.
زنده باشيد و بهاري خوش در انتظارتان باد.